Kuilu Uphill Ski 2.4.2016

Siilinjärvellä palvelu toimii myös hiihtokilpailuissa (Kuva: T. Korhonen)
Iloisia Siilinjärven T8-sarjan tyttöjä suorituksensa jälkeen (Kuva: T. Korhonen)

Historian ensimmäiset kansalliset Kuilu Uphill Ski kilpailut hiihdettiin keväisissä mutta erittäin hyvissä lumilosuhteissa Siilinjärvellä. Ylämäkihiihdon makuun pääsivät kaikki kisailijat Kuilun radalla, josta löytyi lyhyeltäkin matkalta korkeuseroa sulattamaan kovempaakin menijää. Päivän kovinta vauhtia piti yllä naisissa Iisalmen Visan Vilma Ryytty ja miehissä Siilinjärven Hiihtoseuran Arsi Ruuskanen.

Kiitokset kilpailijoille ja kilpailun järjestäjille, jotka palvelivat kilpailijoita puhdistamalla myös monot ennen lähtöä.

Tulokset: ladattavissa sivun alareunasta

Tiedustelut: Jani Tikkanen, puh: 050-5543882

N/M 8-16 sarjojen seurakilpailun voitto jäi Siilinjärvelle, kun jokaisessa em. sarjassa kunkin seuran paras urheilija keräsi pisteitä (1. 10p, 2. 9p 3. 8p jne).

1.Siilinjärven Hiihtoseura65
2.Sonkajärven Pahka37
3.Nilsiän Nujakka22
4.Puijon Hiihtoseura20