Kilpailuilmoittautumiset

Hiihtoliiton sääntöjen mukaan seura ilmoittaa hiihtäjän kilpailuihin. Seura ilmoittaa jäsenmaksun maksaneen hiihtäjän Pohjois-Savon hiihdon ja Hiihtoliiton valtakunnaliseen kalenteriin merkittyihin kilpailuihin mukaan lukien kotimaiset FIS-kilpailut. Kilpailijalla tulee olla voimassa oleva skipassi tai lisenssi. Ilmoittautuminen kilpailuihin tehdään normaalisti KILPAILUA EDELTÄVÄÄN SUNNUNTAI-ILTAAN MENNESSÄ TAI PITKINÄ PYHINÄ VIIMEISTÄÄN KAKSI PÄIVÄÄ ENNEN VIIMEISTÄ ILMOITTAUTUMISPÄIVÄÄ. Jälki-ilmoittautumiset hoidetaan ja maksetaan itsenäisestä käytännön syistä johtuen.

Urheilija voi ilmoittautua vain yhteen kilpailuun samalle päivälle - huomaa kilpailujen siirrot. Urheilija on velvollinen osallistumaan myös siirrettyyn kilpailuun.

Ilmoittautumiset otetaan vastaan ainoastaan oheisella ilmoittautumislomakkeella, johon täytetään jokainen kenttä (FIS-koodikenttä täytetään kilpailun sitä vaatiessa). Ilmoita lomakkeella yksi henkilö ja yksi kilpailu kerrallaan. Lomakkeelle on myös oma sähköpostiosoite, jonne saatte vastauksen ilmoittautumisen lähtemisestä.

Jani Tikkanen ottaa vastaan peruutukset puh: 050-5543882. Mikäli urheilija jää kilpailukauden aikana pois ilmoittautumastaan kilpailusta useammin kuin kerran, urheilija on velvollinen pyynnöstä selvittämään poissaolojen syyt seuran hallinnolle ja voi olla velvollinen korvaamaan osallistumismaksut takaisin. Vältetään siis turhia ilmoittautumisia.

Massahiihtotapahtumiin ilmoittaudutaan ja maksetaan osallistumaksu itsenäisesti. Kauden päätteeksi korvataan lisenssiurheilijoille hiihtokalenterin massahiihtokilpailuista 25 euroa/kilpailu kuitteja vastaan vapaamuotoisen hakemuksen mukaisesti.

Hiihtokilpailukalenteri

Ilmoittautumislomake

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.