Pöljän Pitkät Matkat 23.3.2014

Tänä vuonna Pöljän pitkät hiihdettiin Rautavaaralla, jossa viiden kilometrin latupohja oli vielä erittäin hyvässä hiihtokunnossa. Kilpailu toimi samalla myös Pohjois-Savon Forte Sport Nuorisocupin päätösosakilpailuna ja kilpailun jälkeen paikanpäällä palkittiin yhteiskilpailun kolme parasta hiihtäjää alle 16-vuotiaiden sarjoissa. Piirikunnalliset Pöljän pitkät matkat saivat myös kansainvälistä väriä, kun Veerpalun nuorempi sukupolvi Vironmaalta oli mukana pohjoissavolaisten nuorten joukossa. Päivän pisimmällä matkalla 25 kilometrillä päivän kovinta vauhtia piti kuitenkin yllä miehissä Iisalmen Visan Jari Kaarakainen ja naisissa Hyrynsalmen Iskun Miia Kemppainen.

Järjestävät seurat Siilinjärven Hiihtoseura ja Rautavaaran Raiku kiittävät kilpailuihin osallistuneita hiihtäjiä, huoltajia, talkoolaisia ja tukijoita.

P-S Forte Sport Nuorisocupin pisteet 2014

Tuntematon tiedostomuotoPSNuorisocup 2014_Yhteispisteet.xls (44 kB)