6-10 v. Hiihtokoulu

Lapsena saatu kipinä hiihtoon säilyy monesti läpi elämän, siksi on tärkeää, että lapsille järjestetään tilaisuuksia ja paikkoja hiihdon oppimiseen.

Siilinjärven Hiihtoseuran hiihtokoulu käynnistyy Kuilun montussa (Maaningantie 34, Siilinjärvi) tiistai-iltaisin klo 18-19 tammi-maaliskuussa 2024

Hiihtokoulu on tarkoitettu (5) 6-10 (11) -vuotiaille tytöille ja pojille, jotka ovat kiinnostuneita oppimaan hiihdon lajitaitoja monipuolisesti pelien ja leikkien avulla. Hiihtokipinän synnyttyä vanhimmat juniorit voivat jatkaa kevätkauden hopeasompakoulun mukana.

Hiihtokoulu kokoontuu yksitoista (11) kertaa Kuilun montun tekniikkaympäristössä tiistai-iltaisin.

Hiihtokoulun toimintamaksu on 20 euroa. Hinta sisältää ohjauksen. Hiihtokoulumaksu suoritetaan seuran tilille FI96 4786 1020 0194 69 tammikuun 2024 loppun mennessä viestillä. Hiihtokoulu 2024 ja osallistujan/osallistuvien nimet.

Hiihtokouluun osallistuva tarvitsee skipassi, joka toimii vakuutuksena. Lapsen huoltaja käy rekisteröitymässä suomisport.fi sivuille, jonka jälkeen huoltaja lisää lapsensa järjestelmään. Tämän jälkeen klikataan lapsen nimeä ja, jolloin avautuu sivu, haluatko ostaa lisenssin tai vakuutuksen. Klikkaa painiketta, valitse lapsen nimi ja siirry lisenssi/pelipassi kohtaan. Valitse lapsi ja kirjoita mikä laji saisi olla kohtaan maastohiihto, seura Siilinjärven Hiihtoseura. Valitse skipassi ja suorita maksu ohjeiden mukaan.

Hiihtokouluun otetaan rajoitusten puitteissa ilmoittautumisjärjestyksessä max. 20 lasta. Ryhmien koko pyritään pitämään sopivana ohjaajaresurssien puitteissa.

ILMOITTAUTUMINEN

TOIMINTAKALENTERI