TERVETULOA NUOREKKAASEEN JA KEHITTYVÄÄN SEURAAN!

SIILINJÄRVEN HIIHTOSEURA on vuonna 1976 perustettu hiihdon erikoisseura.
Seuran jäsenmäärä on noin 100 jäsentä.

Siilinjärven Hiihtoseura pyrkii alueellaan edistämään maastohiihdon harrastamista kilpa- ja harrasteurheiluna sekä kehittämään nuoria kilpahiihtäjiä kansalliselle ja kansainväliselle tasolle. Seura tukee vahvasti jäseniensä huippu-urheilutavoitteita ja myös muita lajeja, joita jäsenet harrastavat.

Siilinjärven Hiihtoseura tarjoaa nautinnollisia ja haasteellisia elämyksiä kaikenikäisille. Nuoret huomioidaan ja kaikille löytyy toimintaa, muistetaan myös lajin harrastajat. Hyvää kilpamenestystä tavoitellaan pitkän ajan suunnitelmalla.
Seuran toiminta-ajatuksena on korostaa liikunnan ja urheilun kokonaisuutta: urheilun eettisyys, kasvatukselliset arvot ja päämäärät, terveelliset elämäntavat, monipuolinen liikunta pysyvästi elämään.

Jäseneksi voi liittyä ottamalla yhteyttä ryhmien vetäjiin tai  SiiHS:n jäseneksi-lomakkeen kautta, jolloin saat tarkemmat ohjeet.

Hiihtokouluun ja Hopeasomparyhmiin voi tulla mukaan myös kesken kauden, ota yhteyttä ryhmien vetäjiin, tarkemmat tiedot harjoitustoimintasivuilta!

Jäsenmaksu maksetaan liittymisen yhteydessä/ laskutetaan, ryhmien toimintamaksut maksetaan syksyllä.

Yhteystiedot:
Siilinjärven Hiihtoseura ry